Subject: "Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Väike-Pungerja küla, riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 23,125 ja Selisoo tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-01-01 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 11:30:10 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Väike-Pungerja küla, riigitee 3 Jõhvi –
Tartu – Valga km 23,125 ja Selisoo tee Alajõe metskond 88 kinnistul
(katastritunnusega 49802:002:0623) ristumiskoha rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-25-01-01 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Laanekraav OÜ (reg.nr. 10010206) tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud
töö „Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Väike-Pungerja küla, riigitee 3
Jõhvi – Tartu – Valga km 23,125 ja Selisoo tee Alajõe metskond 88
kinnistul (katastritunnusega 49802:002:0623) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsutee rekonstrueerimine Alajõe metskond 88 kinnistul
(katastritunnusega 49802:002:0623).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/asnyw2tcgfuxcgdfn9k5i/CD_PP-25-01-01-Seliso
o-tee.zip?rlkey=9yipk17zaxrv8nrp4eza02hee
<https://www.dropbox.com/scl/fi/asnyw2tcgfuxcgdfn9k5i/CD_PP-25-01-01-Selis
oo-tee.zip?rlkey=9yipk17zaxrv8nrp4eza02hee&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.